amandabogren.blogg.se

hhej bloggen !
nu har jah suttit här ensamm ett tag . mikis har dragit sig hemmåt .
idag så började ju dagen md att vi vaknade . jah vaknade vid 9 & mikis vid 7 :o
sen så satt vi lite vid datorn , åt frukost åh gjorde oss iordning . sen gick vi upp till
EDE åh kollade om han kunde ta hem min kamera . åh dt kunde han men då fick jah ge
den för 3900, åh han tyckte dt va bättre att jah skulle köpa den på expert i kalmar för där
kunde jah få den för 3700 . iint så stor skilnad men jah tror vi kör på expert iaf !
sen satte vi oss vid datorn igen . åh sen åt vi åh kollade på Spider-man 3 . faktiskt rätt bra !
har sett den förut men iaf ;d sen cyklade mikis hem för hon skulle äta tacos . fuuuusk !
sen gick jag ut åh mockade snuffes bur , åh nu sitter jah vid datorn . jah har läxa över helgen
för att jah inte gjorde färdigt dt jah skulle i skolan ... men jah vet iint om jag orkar göra dt nu .
tar nog dt imrg , då ska jag även hjälpa pappa åh sätta upp lysrör . ksk få lite mer pengar (a)
imrg är dt även match mot IFK-Kalmar . undra hur dt kmr gå . ska ju iint vara md men ska kolla .
kmr få träffa lovisa sötan, amanda flum, men iint jonna flams :( men vi ska vinna imrg !
kom igen tjejer, vi tar dom ! (L)

sen vill jah bara säga en sak till ...
jah tycker ni ska gå in på min älsklings blogg åh kolla . dt är fan den finaste bloggen av alla bloggar ! jah totallt älskar den . dt hon skriver, headern, text-snitten, allt ! :D man önskar man hade en sån blogg . då hade man vart stolt . önska bloggen va min elr att man hade en lika dan (a) men kolla in & glöm iint bort att hon är min !



puss,
Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi vad gullig du är, tack!

men din blogg då, den är grymt snyggsnyggsnygg :o<3333

2009-09-06 @ 22:15:47
URL: http://amandabogren.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback