5-0

nu är jah hemma från matchen .
efter matchen, som vi tyvärr förlorade md 5-0, gjorde jah läxan åh åt mat . just nu sitter jah i sängen framför datorn åh kolla på tv åh lite annat . senare vet jah vet inte vad om händer ... datorn förmodligen .
imrg är dt skola igen -.-' & på torsdag är dt match igen hemma, åh ksk ska vara md :DD men vi få se ...

här är bilder från matchen:



träffade på en ekorre när man va hemma från matchen .
tyvärr blev dt ju ingen bra bild när han va nära i trädet för hade inte kameran då . men sprang in åh hämtade den för han sprang in i garaget , så kvaliten är ju inte så bra eftersom dom är snabba ! ;)



puss,
Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

Okej men jag har ju inte dom på min dator jag kopiera ju...

2009-09-06 @ 16:35:56
URL: http://wimsis.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback