vart md sötnosen ♥

hhej bloggen!
dagen tillbringades md josse efter skolan ... fett länge sen va dt nu :o
så dt va kul att vara md henne igen :)
i skolan va dt väl som vanligt ... fast md tårar oxå :/
lektionerna såg ut såhär:
livs
spanska
val - no
ma
lunch - spagetti&köttfärssås
"drogsnack" istället för no
& en halvtimmes so som blev kvar .

på drogsnacket så va dt en kille som hette Alex som berättade om droger typ . fast han kom in på mycket mer än dt . men ändå så hade dt ett samband md drogerna att göra . kanske för att dt skulle bli roligare att lyssna på . trodde tiden skulle vara fett dryg & bara typ as tråkigt att sitta där i 1 timma & 30 min . men dt va faktiskt rätt intressant . jah hängde md hela tiden & skrattade som fan gjorde hela 7A & 7B , fett rolig va han ;o
sen efter skolan dåh så hängde josse md hem ...
vi gjorde väl int så jätte mke , gick runt i byn , käkade godis , kollade på 95ornas träning i typ 5 min , hem & käka & tog modellbilder . tyvärr kmr int några av modellbilderna ut på bloggen . för dom blev typ int alls bra :o
så vi få ta nya när dt är ljusare ute . dom flesta av dom vi tog idag blev suddiga :(
men vi tog även ngr egobilder i sporthallen:



men nu måste jah dra!
ska snacka md älsklingen i telefon innan jah går & lägger mig,
men vi hörs kanske imrg!

puss&godnatt , ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

asså ni kan gå och dränka er...de här tjejerna är fan med MINA !!!

,<3

ingen älskar de lika mkt som jag..skulle nt klara mig utan mina tjejer :D

har typ alltid kul när man prtar med er (L)



vill som fan vara md er ngn dag :D

tjejrna...ni är guuwlligast utav alla (L)

asså jag skiter i vad ni säger , men ni är mina :D

jag börjar låta lite desperat O.o ;D

2009-10-23 @ 20:52:40

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback