tänker på dig ,

rubriken säger allt,
jag tänker på älsklingen .
har int träffat han på 2 dar nu & dt är
alldeles för lång tid . saknar han ,
men imrg ska vi träffas igen för dåh är
dt måndag , skoooola !


inne från grannarna nu , elr jag är dt . mamma, pappa & vilma är kvar där inne .
jag orkade int vara kvar där inne ... hade sjukt ont i magen men nu känns dt bättre .
senare ikväll blir dt bara datorn fram till klockan åtta . dåh blir dt ensam mamma söker att kolla på .
hoppades på ngt roligare ... som kompis elr ngt men så blev dt inte .
mene , fillan ha ju vart här sen klockan ett . har int kunnat vart ute & tagit modell bilder som vi sa ,
eftersom dt ha regnat hela jävla piss dagen . men vi ha kollat på film , män som hatar kvinnor . trodde
faktiskt den skulle vara bättre men men ... dålig va den ju int ;d

smsa / ring ,         
för jah ha tråkigt !

puss ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback