sista matchen

idag är dt sista matchen dåh ,
samlas klockan halv två & spelar sedan fyra i oskarshamn .
kmr säkert gå åt helvete för min del men men ...
vi få se :) ska int ha för dålig inställning för dåh vinner man inte , den saken är ju klar :)
men vi få se hur dt går ... ett lycka till ksk ? (a)
dt är iaf sista matchen för i år & dt ska bli skönt att slippa fotbollen en stund . inte för att jah
tycker dt är tråkigt , verkligen inte , tvärtom egentligen , men dt är verkligen inte roligt att spela i
sånt här skit väder . blåser kallt , man fryser & hösten börjar närma sig .
dåh ska man spela innebandy istället !

men aja . sista matchen som sagt & jenna kmr stå i mål ... vilket kmr göra en stor del för laget !
tack gmn (a)

men vi hörs ksk senare ikväll !
vene när jah är hemma eftersom vi börjar spela klockan fyra , sen ska vi spela matchen . sen ska vi byta om & duscha , sen ska vi köra hemmåt & dt tar en timma & 30 min , sen ska vi även stanna & äta på mc när vi kör hem så jag har faktiskt ingen aning om när vi är hemma . men jag har mobilen md mej så messa så svarar jag när jag kan ( när jag har spelat färdigt elr innan )


pusshej , ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till :)

2009-10-04 @ 10:52:52
Postat av: ida <3

hej , fin blogg!

vad har du för dig? :)

kram <3

2009-10-04 @ 16:17:24
URL: http://idaheimburger.blogg.se/
Postat av: andrea

moa du är så grymt sööööt,<3

2009-10-07 @ 17:19:39

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback