24/10/09 - finaste presenten

hhejsan :)
idag väckte mormor mig klockan åtta ungefär .
mamma&pappa skulle åka klockan nio tsm md uffe, bodil, jonas & mona .
dom skulle lämnligen till stockholm för därifrån skulle dom åka färjan
över till finland . så dom är hemma på söndag natt sen hämtar dom mig&vilma
hos mormor på måndag morgonen . för vi åker till karlskrona efter min match
på söndag . men idag har jah iaf vart hos rasmus . marzena&niklas hämtade
mig här klockan tio ungefär . så jah va hos rasmus klockan kvart över ungefär .
vi skulle fira lite idag ... idag har vi nämligen vart tsm i en månad . som står
lite överallt så ni ksk ha fattat dt . men iaf så har vi myst uppe på hans rum .
vi har lyssnat på olika låtar på datorn & sjungt md . vi ha ätit pannkakor .
vi har skrattat oxå såklart . ah , vi ha gjort massor som jah int palla säga ;d
misstolka inget nu .
sen nu klockan halv fyra skulle rasmus, marzena, niklas & kevin på kalas
så dåh va jah tvungen att åka hem . men vi är ju lediga hela veckan nu eftersom
dt är höstlov så vi få träffas mera såklart . men dagen ha vart underbar .
när jah kom gav jah honom kortet jah gjort & jah fick min present av honom .
dt va ett halsband . finaste presenten . tack så sjukt mycket älskling ,
du hade inte behövt ge mig ngt så fint . tyvärr fick han ju bara att kort av mig .
jag visste int att jah skulle få ngt så fint . men dt kmr igen nästa gång . dåh ska han
få ngt finare . men dagen va enormt rolig iaf ... & mysig (a)

d a g e n s   o u t f i t   :



b i l d e r   f r å n   d a g e n   :



inte världens bästa bild på halsbandet,
men dt är sjukt fint iaf .
tack för en underbar dag älskling .

puss , ♥

Kommentarer
Postat av: amanda lindblom

tack älskling :)<3

2009-10-24 @ 18:45:54
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback