premiär md innebandyklubban

hhejsan :)
nu är klockan 15.57 & jag sitter på mitt rum & lyssnar på musik md skryngkliga (?) fingrar . har nämligen vart duktig & skalat 10 potatisar . hihi . men iaf så är dt onsdag idag & i skolan hände int mke . schemat såg ut såhär ungefär :
idrott-engelska-so-svenska-lunch-bild-val - bild
int världens roligaste lektioner idag menmen ...
iaf så blir dt ju roligare klockan kvart i sju för dåh är dt innebandyträning (y) & dt är aldrig tråkigt . hoppas vi få köra md musik denna gången oxå . serriöst ... vi tränar mke bättre md musik ;o iaf många av oss . men nu ska jag peppa mig lite md musik ... peppa till vad vet jag inte !? men dt är alltid roligt att vara glad ... haha , fast dt är jag jämt men iaf (a) men uuuusch , jag hatar vädret nu! dt mörknar så himla fort! (n) dt gillas inte ... mycket roligare om dt är ljust ute :) man blir inte alls lika trött & sen blir man gladare (y)

men nu ska jag göra annat!
blogga mera när jag kommer hem från träningen ,
måste försöka göra fysikläxan oxå , fast jah glömde böckerna i skolan ;s
hihi . men tror jah fixar dt iaf (y)



bildbrist , så jag bjuder på denna oserriösa bilden ;d

Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv; HIHIHIHHI :D as äcklig bild!

2009-11-11 @ 16:56:27
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback