plugg plugg plugg ...

hej bloggen! :)
idag har jag bara pluggat hela dagen -.-'
va jätte sugen på att blogga igår men hann typ inte :/
egentligen hinner jag inte blogga nu heller för jag måste snart hoppa i säng :) dags att nana lite . men tänkte att jag slänger in ett litet inlägg . igår spelade vi hemma-match mot nybro & själva matchen gick faktiskt ganska bra . men tyvärr vann nybro men aja . bättre lycka nästa gång . men om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att vi ha en himla otur hela tiden! :o asså , vi skjuter i ribban/stolpen , målvakten ta den . asså , de andra lagen få iaf in bollen i målet . dt kan vi oxå såklart men vi få ju inte in den på nått konstigt sett . aja ... jag är iaf nöjd md min inställning men vissa andra tyckte väl kanske inte likadant ... ;/
iaf så tänkte jag bara tala om att jag tänkte köra igång md bloggandet helt igen ... bara det att tiden inte räcker till . för jag ha skolan & den går i första hand som jag hoppas ni förstår ? & denna veckan blir det bara plugg plugg plugg -.-' ha kemiprov imrg & SO prov på fredag . som tur va så slapp vi spanska provet på torsdag - vi ta dt på måndag nästa vecka istället . så i helgen blir det att plugga till de . men ska försöka blogga så mke som jag kan (y) jag lovar!

sen kanske jag ha hittat min lösning till varför bloggen är så tråkig ... (i)
det kanske är för att jag skriver rätt långa inlägg hela tiden !?
eller vad säger ni ? ... kan det vara en bra anledning ?

så nu ska jag inte skriva mera ;d
ha dt bra!



e n   s u d d i g   &   d å l i g   b i l d   p å   l a g e t   (   i a f   h a l v a   )   f r å n
m a t c h e n   .

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback