onsdag

hhejsan :)
igår kväll dåh så mös ju pappa, jag & vilma tsm framför teven , vi kollade på en film
& den hette Bangkok Hilton & den va riktigt bra! vi började kolla vid halv åtta ungefär
& sen varade den i 3,5 timme , & jah kunde int sluta titta på den för den va så bra &
spännande , så jah la mig int förrens vid straxt efter elva . rätt sent för att vara mig
på vardagarna . men dt gick ju bra idag på morgonen , va ju lite trött som vanligt men jah
lyckades ta mig upp ur sängen tillslut , aplåd för mig ? (a) sen gick josse&jah till skolan
dåh . & vi började md idrott i sporthallen & dt gick int bra för mig idag (n) men efter
idrotten va dt engelskan & jah va aaas nervös på att hon skulle förhöra oss på läxan ,
men vi slapp dt som tur va ... för en viss person hade ju int gjort läxan tills idag (a) hihi .
undra vem dt kan vara ? ;d efter engelskan va dt SO & dåh kom jah på att jah hade
glömt min & josses plansch hemma , så vi fick springa hem lite snabbt & hämta den .
men dt va lite onödigt för när vi kom tebax så typ slutade lektionen -.-' så vi fick int så
mke gjort men vi få jobba hemma (y) för dt ska vara färdigt tills på fredag . sen va dt
svenska & sen lunch . josse & jah åt typ pasta md nån skinksås ;s sen va dt bara 30 min
rast (n) men sen va dt bild så dt va lugnt . efter bilden va dt sista lektionen som va bild
för min del ;) så dt blev bild två ggr på raden där (y) sen blev dt att gå hem & plugga
till engelska-provet & dt går bra . jah ha rätt enkelt för språk så dt är nog inga problem
för mig :)

senare ikväll är dt träning , ksk bloggar mer efter träningen om jah hinner :)
tränar ju sent idag ...

b t w   ;   j a h   h a d e   m i n   " b a d   h a i r   d a y "   m ö s s a   i d a g   ( h )



Kommentarer
Postat av: ALICIA

du e söt! :)<3

2009-11-04 @ 16:58:45
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/
Postat av: ALICIA

hihi joe ;) + den mösssan är tuff! <3

2009-11-04 @ 17:11:19
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback