ny klubba (y)

& nu hoppas jah verkligen att denna klubban kommer funka!
få verkligen hålla tummarna på dt ... men jah tror den kommer
funka perfekt! ska träna upp den & se hur den är imrg på träningen (y)
ska även prova mitt knä-skydd imrg igen . ska ksk börja använda
dt igen för sen vi va & spelade i färjestadens sporthall så hände ngt
.... igen ! har två speciella minnen från den hallen ,
1. jag gjorde mitt första mål där .
2. jag vred om knät .
sen nu när vi va & spelade i sporthallen igen så kände jah när jah
gick ut på planen att detta int kommer hålla för mitt knä . jag har
ingen aning , men dt är ngt md dt golvet som gör att mitt knä int
fungera , så nu har jah typ ont i knät igen . dt typ hoppar ur led (n)
men ska se hur dt känns att ta på knäskyddet igen imrg :)

b i l d   p å   d e n   n y a   k l u b b a n   :



+ att jah köpte ett nytt pannband & två nya toffsar som jah verkligen behövde !

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback