hiss&diss


Bloglovin - så himla bra att man kan läsa andras bloggar & se när dom uppdaterar .
Innebandyklubban - har ännu inte spelat md den på matcherna men den verkar bra faktiskt .
Fredagar - så himla skönt att börja sent & ha sovmorgon , & sen slutar man tidigt oxå (y) riktigt skönt !
Gratis SMS - jah som smsar så mke tycker dt är fett bra md gratis sms , förut va dt så att "nä jah kan int messa för mina pengar är slut" men nu behöver man int tänka på dt ! (y)
Festen igår - riktigt lyckad blev den! skratt&dans&massa roligheter , mst göras om!
Rasmus - han är världens bästa pojkvän . dt finns ingen bättre än han! han har allt & allt jah önskar mig . han är som en prins för mig . finns alltid för mig & han är så underbar & go att man kan äta upp honom . jag älskar han mer än nån annan gör! jag kommer föralltid vara din , iaf i mina drömmar . jag lämnar dig aldrig älskling , du är mitt allt! jag älskar dig världens bästa pojkvän , <3


Mina naglar - jah hade en stund , fina & långa naglar som jah skulle sköta om väl . jah lovade mig själv dt ... & nu har jah bitit av alla igen :(
Min tand - på framtanden har en litet bit lossnat , men den syns så himla väl . eller , om man int tänker på dt så syns den inte men jah som tänker på dt hela tiden tycker dt är så himla fuuuult :( mst slipa ner den elr ngt! & hur snyggt är dt när dt är framtanden oxå :o
Mitt hår - måste blondera dt igen asså! dt ser hemskt ut nu :o jah vill int ha såhär mörkt! mst blondera dt en gång nu innan jah superblondera dt till våren .
Mitt knä - jah vred om hela knät när vi spelade mot färjestaden förra sesongen & sen blev dt normalt & friskt igen , men nu när vi va & spelade mot dom på samma plan igen , så vred jah om dt igen . jah kan verkligen inte springa på dt golvet . så nu är mitt knä helt förstört igen :(
Mörknar fort - asså , dt är ju kolsvart ute nu klockan tre !? :o sista lektionen i torsdags så kollade vi ut genom fönstret .. vahfan , dt hade ju redan börjat mörkna :o & dåh va klockan int ens tre . usch , vädret är så mörkt & trisst nu . man kan ju int vara ute lika sent nu , man ser ju ingenting :o

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback