fredag den 13

hhejsan :)
nu är klockan 14.58 & jah sitter & pratar md älskling & john på msn .
skoldan va bra . började md matte & sen fortsatte dan md träslöjd -
so-idh
. på so'n skulle vi visa upp läxan som tog över en timma för mig
att göra , & självklart så hade jah ju gjort dt jah int skulle göra . man
skulle läsa sidan 16-19 & sen göra uppgifterna 16-18 men själv gjorde
jah uppgifterna 1-16 ! :O så jah typ gjorde alldeles för mycket & sen
gjorde jah int dom två sista uppgifterna ... som man skulle göra !?
åååh , herregud! ... sen glömde jah böckerna hemma oxå så jonas få
bocka för att jah gjort läxan , plus lite till , på tisdag xd
men så kan dt gå om man är blondin ? (a) hihi . så himla kul att skylla
på ngt ;d hahaha . men iaf så är dt ju fredag den 13 idag :S skit!
men dt ha faktiskt int hänt mig ngt ... int än iaf . inget mer än att john
fällde mig i matsalen så alla skrattade åt mig ;$ haha fatta pinsamt elr !? :o
men vi få väl se om dt händer ngt mer ;o haha .

s k r i v   l å t a r   o m   n i   k a n   n å n   b r a   !

nu ska jah göra läxan ,
hörs senare!
& här är en dålig webbbild på min frisyr jah hade idag , plus att jah är int
så jävla likblek ;o ...



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback