borås md min jenna ;*

shusan i trosan :D
moa är sjukt glad bara om ni vill veta ... & hon ha ingen som helst aning om varför !? ;d
men iaf ... träningen gick bra & jjust nu sitter jah & snacka md alva & min gullunge jenna
på msn! (y) bara så alla vet så är jenna sötast, gulligast, bäst & baramin ! ;*
men (I) jah kom på att jah ha glömt & visa er sminket som mamma&pappa köpte på färjan
när dom va på kryssningen i finland så tänkte ta & visa er dt nu ...

m e n   i g n o r e r a   t a n d k r ä m e n   b a k o m   ö g o n s k u g g a n   ; d




& sen har mamma köpt hem en kräm som fillan oxå ha . jah fick prova lite av den på benen
när vi va i simhallen md dom & fffan va len man blir av den ! ;o men nu ha mamma som sagt
köpt hem en till mig & jah ha smörjt ( stavning ? ) in hela mig nu ... så nu är jah leeeen ;d (y)
jah rekomendera den verkligen ... köpköpköp! , den finns på ikea så int så långt ifrån (y)



men nu ska jah göra annat!
& bara så alla vet så sticker snart jah & min jenna till borås ! så ni kan ju ha dt så roligt
här hemma medans vi ha dt bäst där nere! ;*

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback