1 november - sista dan .

sitter & kolla på ensam mamma söker så jah skrivet ett snabbt inlägg nu i pausen . efter jah & vilma va i sporthallen idag så körde mamma ner mig till john & rasmus i bergkvara . roligt & mysigt som vanligt . vi va ute & gick lite & sen gick vi hem till john & va där till halv fem typ . sen gick vi upp till rasmus pappa för han skulle byta kläder innan vi gick till söderåkra . för vi skulle hem till marzena . men vi fick int gå till söderåkra sen för marzena kom & hämtade oss .  så vi kom hem lite snabbare till marzena än vad vi trodde . & dt va ju bra eftersom jah skulle hem vid sju . men vi hade ju roligt som vanligt . fikade lite , dt gjorde vi även hos john innan oxå , & sen mös vi i sängen . john har även skadat både mig & rasmus genom att dunka oss i rasmus säng ;d min kind åkte i gavlen & rasmus huvud i sängkanten . så ... ah , vi få väl se imrg hur dt ser ut ;d jah lovar att ta en bild & lägga in om dt är blått ;d tycker redan dt börja bli blått ;d hahah . vi få se hur rasmus ser ut i imrg oxå ;d
men nu börjar ensam mamma söker igen så mst dra !

tack för en underbar kväll , sista dagen på höstlovet !
rasmus + moa + john = alltid vi ! ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback