Need Your Help

hejhej igen.
jag har sjuukt tråkigt här nu -.-'
jag har hittat en jätte fin blogg :o
och jag vill ha min ungefär lika dan. 
jag tänkte att om jag kanske kan beskriva den här så har jag kanske ngt att göra :D

dåså...

hmm...jag tänkte att om man tar min "info" ruta till höger sida istället för på vänster...som den sitter på nu. sen har man ju typ min header där och sen är ju alla inläggen och infon "inramade" i en vit bakrund eller vad man ska säga och den vill jag inte ha, utan jag vill bara ha typ en ljusare rosa som varje inlägg har i bakrunden. sen är info-rutan för sig bredvid inläggen på höger sida. sen kan info rutan vara i en liten mörkare rosa. förstår ni ?
sen när jag ändå pratar med victoria i telefonen...när de nu blir .... så ska jag fråga om inte hon kan ändra stilen på min överskrift på alla inlägg. skulle inte vilja ha ljusrosa i bakrunden på den heller men asså en annan stil. samma som inläggets stil har [ Times New Roman ]. sen skulle det vara bra med nån stolek större på texten när jag skriver mina inlägg för man ser knappt nu ;) hehe.  sen mina kategorier...asså...victoria kan lika gärna ta bort dom. och sen kan jag skriva allt i "ingen" kategori om ni förstår. för det blir bara typ "min dag" iaf ;)

hoppas ni förstå, jag vet, jag suger annars på att föklara saker. kan inte hjälpas.
men ni kan kolla en blogg som typ ha de som jag sa. det är nästa mitt i prick på de jag vill ha. konstigt nog.

elinadela.blogg.se

kolla in den och kommentera på min blogg om ni tycker min ide är en bra tanke :)

pussss ♥
Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att din blogg är fin som den är :)

Sen är det ju inge kul att "Härma" någon annan heller!



Ha en bra fortsatt måndag!

2009-05-25 @ 17:02:31
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Okej, du gör som du vill :) Det blir säkert fint!

2009-05-25 @ 19:08:18
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback