♥ MeLikeYou






heeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
på bilden är det bilder på mig till vänster då ;) sen är det josse o jag när vi gick slingan.

idag har det inte hänt något än...
jo, datorn, chattat med fille.
jag kommer nog inte heller göra så mkt idag.
datorn & tråkar -.-'
Fille är och lanar hos danne så jag ha ingen rolig som jag kan webb-chatta med ://
men ikväll kl. 17.00 bli det nog superkul !
Jonas, Mona, Albin, Uffe, Bodil, Danne, Johan, Emma, Jag, Vilma, Mamma och Pappa ska grilla tillsammans :D
Vet inte om Fille ska vara med oxå, ha inte fått ngt svar på Danne o han än....
Men det kommer nog bli super kul även om han inte är med, men som till alla andra, det är ju alltid roligaare om det kommer fler ;)
Igår va det Valborg, :D
Vi va borta hos Danne, vi åt mat och satt vid datorn. Danne och jag gjorde en världs snygg video asså (h
super bra ! ;D
haha!

puss & hej ! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback