Kvadratstunering !

Hej. Igår va de kvadratstunering. allt mycket kul va de :) tyvärr var det sista året men det händer väl alltid något nytt till sjuan. första dagen va i fotbollen mot Torsås 2, spelade i Torsås 1 - vi blev indelade, i den matchen vann vi med 3-2. sen va de match mot Söderåkra i Brännboll. Vann med dubbla poäng. Torsås 2 vann mot Bergkvara. Sen va de vår tur att möta Gullabo i brännboll. vi vann. sen va de final med Torsås 1- Torsås 2. Det va mycket jämt för man visste ju vilka som sköt längre å så. men vi lyckades ta hem vinsten allt :) Torsås 1, vi ägde ! :D Sen va de en pause för klockan 12.20 va de staffeten som va igång. Längtade men nervös mage ! jag höll på att kissa ner mej av nevösitet innan jag skulle springa. men när jag väl fick pinnen försvann de allt å jag va igång med full fart. de gick jätte bra & när man har hejaklacken på läktaren som ropar ens namn, så blir man bara jätte lycklig. de blir allt mycket roligare å sen blir man allt mycket mer fortfare! aa, fantastiskt roligt är staffet ! :D
nu har torsås vunnit allting 3 år i rad. fyfan va roligt asså ! :D jag är så stolt över vår klass. 6an ! :D Vi vann Staffeten i vår årkurs, alla matcher i brännbollen, fotbollen å tipsrundan. 5-kampen vann vi däremot inte men de va ju bara en extra grej så de va ju inget som va kul att vinna ;)

på kvällen åkte man hem till mikis för att mysa med 2 filmer :) vi kollade på "Scary Movie" & "Wallander - MasterMind" Läskigt, mysigt å skojjigt va de :) vi va ute å spelade fotboll & hoppade studsmatta :) mycket roligt ! :D

idag ( Torsdag ) är det ju lov från skolan kan man ju säga, börja ju på Måndag igen. Så idag ska jag väl eventuellt ha min myskväll :) mycket roligt men ändå trisst för man hade ju myskväll igår oxå. men så få man ta de.
kommer bli mycket roligt tror jag, vet inte vilken film vi ska se än. Martin eller Petter fixar väl fram nån :P

puss o kram på en kanon dag ! :D
<3


Kommentarer
Postat av: Josefine aka bästiws (a)<3

Stafett

MASTERMIND
MOA ! xD

de va ju de jag sa i bilen igår xD <3



hehe, mkt rolig dag & längtar till ikväll sötnows ! :D <33



woho min första kommentar på denna sidan <3

2009-05-21 @ 15:29:50
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Hejsan sötis!

Har du haft en bra dag idag? :) Hoppas att resten av kvällen blir strålande! :D

KRAAAAAMAR!

2009-05-21 @ 22:10:56
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback