jennahjertamoa

heeeeeeej.
förlåt för att jag ha varit dålig med att ladda upp inlägg och skriva. men tiden ha mest gått åt på bdb :/ ni får ursäkta ni som bara läser bloggen...ska försöka få upp tempot igen :) <3
idag kommer jenna till mej vid klockan 14.00. nu är klockan 09.34 å jag har precis vaknat typ. ehm...idag bli det kanske stan ( kalmar ) på förmiddagen men jag vet inte. verkar inte som om mamma är hemma för hon kommer lixom hem i natt så jag vet inte om vi ska in dit :S verkar inte som det....och det är bra (y) *vill inte till stan* det är ju alltid ioförsig roligt att shoppa å så men jag palla inte idag -.-'. jenna kommer ju vid två å det blir det mycket skojj å skratt :D
bilder å mer texter kommer senare ikväll eller imån när jenna åkt hem. det bli ju sova över oxå :D självklart !
sitter kanske lite vid datorn senare ikväll. vi få se hur det blir :)



pussshej ♥
Kommentarer
Postat av: Filip / An0therOne

hoppas ni har kul :) <3

2009-05-10 @ 09:49:12

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback