Grattis ♥

Heeeeeeeeej ♥
idag väckte mamma mej lite tidigare för vi skulle upp o sjunga för Vilma. jag steg ur sängen o hade hur jävla ont i foten som helst. Så mamma fick hjälpa mig till toaletten för jag kunde inte gå själv. Jag grät, så ont hade jag. Sen blev de en aning bättre, vilma öppnade sina paket. Hon fick ett DS och ett spel till. Sen fick hon en svart vår-jacka. Sedan va de dags att gå till skolan. haltade hela tiden så de va rätt jobbigt. Efter skolan gick man hem o satte sig vid datorn & snackade med Fille (a <3 Händer inte så mycket mer ikväll.

Igår va vi hemma hos kusinerna efter min match mot Rödsle som vi vann med 2-1. Super bra spelat tjejer <3 Vi äger (h) Hos kusinerna gick allting bra, förutom foten. Vi hade kul o allting ;) <3
...som vanligt xd

nu ska jag titta på H2O ,måste se de !
sen snacka med filip :)) <3
självklart !
pusshej <3
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback