dålig uppdatering ♥

Heeeeej :)
jag ber om väldig förlåtelse för att jag inte har gjort nya inlägg å massa. de mesta har hamnat på bdb & haft mycket konsentration på den :/           för er som läser min blogg så få ni kolla på min bdb om ni vill läsa under dagarna. ska försöka få upp uppdateringen igång igen. så mycket jag kan.

jag vet inte vad jag berätta om sist å vad som hänt. ni kan läsa på bdb. länken finns där nere i spalten till höger.

idag ( fredag 15 maj ) följde fillan md mej hem. vi har inte gjort mycket mer än , än att sitta vid datorn & vart ute å lite.
senare har jag ingen aning om vad som kommer. vi få välla se :)

pusss å kram <3
dags att lägga in från igår på bdb.
tjejdagen jue :) <3




<3
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback