TemaTräning

Hej. Nu är jag hemma från tematräningen. dagen har vart skojj, tröttsam & lärningsrik (y)
vi har lärt oss massa saker, som att skjuta bollen i hörnen på marken, där är det svårt för målvakten att ta den. sen att dribbla av backen genom att springa fram en bit, mot den som ha bollen, och sen springa runt backen och få passningen framför backen, sen skjuta i mål. sen lärde vi oss mycket mer. lunchen va väl rätt god oxå. blev makaroner & korv. schemat för dagen såg ut såhär på ett ungefär:
* träna i 1 & ½ h.
* lunch
* träning i 2 h
* avslutning

nu är jag hemma, ha käkat och kom in sovande genom dörren tiep. är fortfarande aas trött men kan inte sova :( egentligen kunde man ringa emma och säga att man skulle kunna följa md på matchen i Bergkvara och kolla på killarna men jag vet inte om jag verkligen ha nån ork för de :S har ont i huvudet & sitter och typ halv sover framför datorn.
men vi få se :) dagen har iaf vart skoj !
träffat tove sötnos (a) <3

puss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback