Skit Att Det Inte Funkar

Halloj igen!
4de inlägget för idag :) kulkul!
nu har jag äntligen fattat adressen till bilder, wooow. och det har gått frammåt. problemet är bara att när jag laddade upp min nya header så kom den aldrig fram :/ not good! och så försökte jag lägga in en bild i kommentars-rutan. men funkade ej :/ så...aa...få väl se om jag försöker lite senare ikväll, rätt avancerat tycker jag. kanske kan få Victorias hjälp (a) <3 ska se om hon svarar på mobilen :)

men nu vet ni att jag kanske är påväg md förändringar på bloggen :)
om de går som jag hoppas....

ha de bra !
imon är det klassresa :D
kmr inte blogga på hela helgen eftersom jag inte är hemma :)

älskar alla :*
puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men jag tkr du har lyckats jättebra med headern juh! :)

2009-06-04 @ 20:50:33
URL: http://newfield.blogg.se/
Postat av: mimi

vilken fin bloggdesign du har :)

2009-06-04 @ 23:34:38
URL: http://akalillam.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback