Kommentera!

Tjosan I Trosan!
Nu får ni hjälpa mig med en sak. Ni ska säga vilken stil jag ska ha på min blogg när jag skriver mina inlägg. Och när jag säger stil menar jag vilken text-stil jag ska ha. här är bland några ni få välja. Tycker ni att ingen av dom är bra så säg gärna erat förslag. Och glöm inte kommentera nu!

Följande av mina förslag:

Trebuchet MS

Courier New
Georgia
Verdana

KOMMENTERA ! :*
Öppna Word och kolla på stilerna. Sen går ner och kommentera vilken du tycker :)

skriv gärna vilken ni tycker jag ska ha på msn oxå ;)

puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Filip / An0therOne

Gerogia.. helt klart

2009-06-02 @ 21:31:25
Postat av: Emaaa! <33 :)

Älska diin siida!! <33 :)))

Den e ju herre guuu bäääästtt!! <33 :))

Önska att jag hade en sån här siida!! <33333

Älska diig o diin sida;))<333

2009-06-03 @ 15:34:42

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback