HemmaHemmaHemma

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
nu är jag hemma från mallorca :DD
jag tänker tyvärr inte lägga in bilder på bloggen för jag vet att det är nån som sparar säkert. och jag vill inte det !
så ni få titta på min bdb istället. ni som inte känner mej o ni som ändå vill se bilderna....ledsen att ni inte kan göra de :/
men det har varit en kanon vecka iaf ! :DDD<3
har inget emot md att åka tillbaka om nån månad :))

här kommer en bild på min lilla brunhet ;)
hihi.



va tycker ni ?
ha man blivit brun eller ? ;)
men fan vad jag flagas nu när jag är hemma i sverige nu :o
fyfan, & sen är det skiit väder här.
min solbränna kommer ju gå bort md en gång.!
asså det är seriöst. jag kommer fan döö :'(

puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: moa

sv: åh vad glad jag blir :)

du hade ju också jättefin blogg :):) hehe ja alla som heter moa är balla ;)kram

2009-06-21 @ 16:47:25
URL: http://moasbabbel.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback