Grillfest

GRILLFEST

hallo. igår kväll blev det grillfest med daniels familj & min.
grannen va även inne & ÅT UPP ALLT VÅRAT GODIS SOM VI HADE KÖPT PÅ MALLORCA FÖR 300 SPÄN!!!
vi hade köpt hem det & vi hade det framme igår för vi hade inte hunnit ta in det eftersom vi precis hade kommit hem. & bara för att den elefanten, som ser ut som en jävla elefant , va här inne har vi ingenting kvar. jag vill fan ha 300 spän av dig nu! tack så jävla mycket!

men det va mycket kul & jag börja fundera på en sak....hm...kan de vara sant ? *-)

men iaf  ,  kommentera gärna!
& bilddagboken...mooawh va namnet.

puss o kram
/ Moa ♥


gammal bild på danne & mej troja. Det är josse som har klippt bort sig om ni undra ;)
men jag hade ingen bild på johan :/ så....det fick bli en finfin bild på danne & mig ;)
haha.

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos

Din blogg är ju också fin! :D<3

2009-06-22 @ 10:25:37
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos

samma person har fixat våra bloggar (a)

2009-06-22 @ 10:25:56
URL: http://shms.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback