Dagen Blir Att Chilla

tjosan i trosan ! ;p
hur är det md er idag ? (a)
jo, jag mår väl nog bra troja. börjar få lite ont i huvudet nu.
idag blir det typ bara att chilla vid datorn. ha ingen träningen idag :/ & jag behöver vila -.-' hihi (a)
så ni få gärna skriva på msn , kommentera bloggen & bdb :)
ha lite problem md hur jag ska ha min design på bloggen :S
stoleken på texten oh så. menmen...de löser sig väl ;)
förhoppnigsvis ska min bäästiws ,som har skaffat blogg ( smartablondinan.blogg.se ) , hjälpa mej md att ta min info ruta från vänster sida till höger sida av bloggen. så att inläggen hamnar på vänster sida om info-rutan :)
om hon kan de ;) (a) vore kanon !
hennes blogg är jätte fin & hon lär sig snabbt att få den snygg :) <3

ha det bra ! 
puss
/ Moa  ♥

Kommentarer
Postat av: josefin.

hehe tacktack.

tyvärr vet jag inte hur man gör.



puss puss <3

2009-06-04 @ 17:18:47
URL: http://smartablondinen.blogg.se/
Postat av: tönten

stolt fotograf ;D <3

2009-06-04 @ 17:32:08

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback