bebo har vart här



ni kanske vet vad jag ha gjort idag när ni ser bilden ? ;)
jo. för er som inte fattar , så har jag faktiskt varit md min bebo idag ! :DD<3
och vi ha haft jätte kul ;) haha. iaf tills efter klockan 3 ;p
vi har vart ute och gått och sen tagit årets första dopp i poolen (yyy'
imon blir det fortfarande en chilldag fast man ska passa på att sola eftersom mamma sover
och vilma är hos en kompis (yyyyyyyyy'
solbrännan håller ju på att går bort :ooo
KATASTROOOF !! :OO
men nu ska jag chatta lite på msn och greja lite :)

vi hörs ikväll.
puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: emilia

tack <3

allt bra här oxå! <3

haft en bra dag?

kram. <3

2009-06-23 @ 21:22:30
URL: http://apriilbbarn.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback