Vattenfestivalen

hejsan hoppsan :)
vad gör ni ?
jag sitter i sängen md pyjamas på mej (yyy' . ska snart gå och göra mig iordning. idag blire att jobba jobba & jobba. sen på kvällen blire vattenfestivalen :D ska bara snacka md Fillan först hur det blir, mötesplats och hur dags och lite så :) sen kommer vi väl vara där tills dom andra dra...som kanske blir runt 3 eller ngt inatt , nee, men jag vet faktiskt inte ;) haha. beror på om det är skojj och så där ;) förra året va de lix piss ! -.- Dom som kommer vara där i år är B.W.O, Kevin Borg och sen ngt annat band. Men nu ska jag göra mig iordning , finns på mobilen om ni vill messa & sen givetvis på msn (yyy'
hare bra!



puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback