Varmt & Skönt

heeeey.
idag vaknade man md blondt hår igen. mitt har ju vart grönt efter allt klor från poolerna på mallorca.
men nu har jag tagit ngt medel som gör att mitt hår inte får i sig lika mycket klor ;) så det inte blir grönt igen :P
så nu har jag blondt igen tiep ;) haha. men iaf...nog snackat om mitt hår ;) haha.
idag förmiddag blir det väl tiep ingenting. frågade mikis om vi kunde vara men hon skulle vara md fillan. fast först skulle hon ge hennes morfar mat ? ;) haha fråga inte ;p
men josse kanske vill (a) nae, hon kanske är hos lollo. aja, vi få väl se hur det blir. ska iaf vara ute idag och sola eftersom jag va inne typ hela dan igår :/ sen klockan 16.30 åker vi till karlskrona för att hjälpa mormor att flytta :DD
det kommer väl bli rätt jobbigt i denna värmen men ändå skojj för man har ju alva där (a) hihi.
men fan va varmt det är :o assu, man svettas ju så man håller på att dö! men inte klaga på värmen ;) <3

nån som vill hitta på ngt snart ? =)




ha de bra puss ! ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback