Steeeek Dag!

shoooooooosan :)
hur är det ?
jag mår bra ! :)
har vart i karlskrona idag! shoppat lite och grejat ! :) har även vart nere på Dragsö & tagit en glass och steeeekt i hettan :) fett varmt ute nu :o men man ska inte klaga nu när solen äntligen har kommit fram bakom molen ;) de va ju iaf så man svettades när man va ute i solen...haha jo även i bilen också eftersom AC är sönder -.-  men iallfall....till slut kom vi ju hem...de va ju tur...och då åkte vi hem och packade bilen med badkläder och drog iväg mot haveeet ! :D men när man va framme va de väl bbara att dra sin väg igen , precis när vi kom så gick solen i moln & när vi gick i vattnet så började de regna! :o hallå? solen lixom...kom fram ? :S men nejnej. som tur va så va de bara lite stänk regn som kom men iaf så hann pappa ta lite modellkort på mej i vattnet (a) de va ju kuuuul , eftersom man behövde lite nya bilder. har ju 2 av bilderna på min header nu ! :D som jag äntligen har lyckas få bra. aaah, inte för att den blev sådär jätte bra men jag är har iaf lyckats att ladda upp den alldeles själv (yyy' . men färgerna passar ju inte sådär bra men jag vet inte hur man fixar färgen på bakrunden och så :S vic få väl göra de nån dag (a) hihi.
såå....från:



till:



sådär ful är den väl inte iaf ? ;o
nu ska jag soooova.

puss & godnatt ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback