Snart Öland

hejhopp :)
nu är jag inne från grillning md grannarna :) mysigt mysigt , vilma oh jag har även haft pusskalas ;) hahahaha. fast de saknades ju en person (A) iaf så på Torsdag åker jag till ölaaaaand ! :DDDD fan va mikis oh jag kommer ha fett skojj ! :o kommer ragga killar så de bara äger om de ;) hahaha. hoppas bara de finns några snygga :$$ men min snygging kommer alltid finnas på mobilen :) <3 iaf så ska jag släcka ner datan vid 22.15 oh sen ska jag krypa ner i sängen oh sova, är huuuur trött som helst -.- imon blir det väl inte så mycket . hoppas på stan ! bby kommer ju åka till möre oh spela golf , men vi kan inte ses :/ hoppas på en annan dag istället ! (y) men nu kan ja inte blogga mer, dom skriver som dårar på msn !

puss
/ Moa ♥
Kommentarer
Postat av: Maria [Bloggdesigner]

Sv: Det är bara att träna=)

2009-07-26 @ 22:58:49
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback