Kärleeek

hejhej :)
dessa 3 dar nu bakåt har vart underbart skojjiga. jag har sett malin oh hennes nya booooi ;) underbart söta tsm (a) man ser mycket när man sitter oh glor ut på gatan från lillagarderoben ;) haha. sen har man ju messat md världens snygging som heter eeeeemil ;) fan va snygg asså ;o hoppas bara man kan träffa han i verkligheten snart , eller åtminstonde snacka i telefon ;$ haha . men iaf så har de gått bra att jobbat oh lite så . har tjänat rätt bra för att bara sitta på en stol i 9 timmar ;) haha . sen idag ska vi grilla på kvällen md mona :) ska bli skojj :) om 16 dagar ska jag ner till oskarshamn iaf :DDD oh träffa mina brudar, fett skojj kommer de bli hoppas jag! och om 3 dar ungefär så åker emil till stockholm sen efter de nån dag hoppas jag att få träffa honom :) nån som hette jonathan som bodde i emmaboda tyckte jag skulle komma på emmaboda festival så ska väl fråga mamma om jag kan de ;)
har ni planerat något nu då ? :)



förlåt för bilden , men tyckte den va så coool med mitt hår som blåser ;) haha.

puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback