Kanon Natt

hejhej :)
igår va de en kanon fest. verkligen !
allt va typ kanon! skiiiit skojj & mysigt.
vid klockan 22.30 kanske så kom Robin & Petter :DD vilket som blev roligare :) såklart !
vi typ spelade lite fotboll & petter messade och skejtade , men robin skejtade ibland md.
vi hade vår "festanläggning" uppe i garaget , så när dom hade kommit så fick mormor & hela släkten äntligen få se robin ;) haha. där uppe så pratade vi lite och kollade på dart-tuneringen :) man kunde ju hoppas på lite mer md en grej (a) hihi. men ngt hände (a)
ajaa....dags att vakna ur drömmarna .... fast .... de va ju ingen dröm egentligen ..... vilket som är mycket kul (a) men aja.
...idag blir det väl inte så mycket. kan tyvärr inte visa nån bild från igår elr ngt för min sladd till mobilen ligger uppe och annette, danne och kent sover fortfarande i mitt rum ;) jag vaknade ju upp av att alva kom och la sig bredvid och möös (aaa' hihi. gullunge :*
ni ska få se en bild på alva oxå sen :)
nu ska jag göra lite annat. vi hörs senare !



puss
/ Moa ♥


btw; den sorgsna texten som är två inlägg ner. Det är bra nu. Det finns inte längre. Jag mår toppen nu :))) Det kan bara raderas! Så ni vet de ♥ :D
Kommentarer
Postat av: Emma :D<3

Heejjj!! <333 =)

Du såg diig o fillan o din syrra idag :P

Gick in på din blogg o ville ba skriva nåt x)<3

Älska dig blogg ;)

Gick in på min o kajsas :)

Den ser helt 7k ut chillnad mot denna (sry kajsa xd)

ajaaa <3 se ya soon, miss u so <3 /// Emma din Tiiepemma ;S<3 Älska diiig always <3

2009-07-12 @ 17:09:40

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback