Ingen Sol Idag

hejhej :)
nu har jag vart hemma en lite stund. vi åkte till stranden idag på morgonen för att steka lite vid havet , för de skulle bli jätte fint idag. men ikke. solen gick i moln och det började blåsa & luften blev kall. så vi åkte hem. nu är klockan 14.00 och jag sitter ute på en filt i gräsmattan framför datan :) sköööönt faktiskt ! det va ju meningen att vi skulle åka till stranden idag men nu åkte vi ju hem , så nu vet jag inte rikigt vad som händer resten av dagen. mamma har snackat md kjell i mobilen typ skit länge nu ;) haha. men han är rolig han ;p men nu ska jag fortsätta njuta av skönheten att sitta i gräsmattan oh ta de lungt ;) finns på mobilen - msn :) & ni få gärna kommentera på bdb & bloggen :)
fundera även på att ha en frågetävling på bloggen ? men vet inte rikigt ... vad tycker ni som ser detta ?
kommentera & säg din årsikt :)



bilden tagen igår ...

puss
/ Moa ♥

Kommentarer
Postat av: antonia :)

jo men det tkr jag väl :)

älskar dig gulluge <3

2009-07-23 @ 08:45:49
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback