Ingen Header Klar Idag

aaaaah.
sjklart vill jag bli klar md headern , men jag har verkligen ingen ork att sitta md den nu. sen har mamma inte tagit nån bild. hon få göra de imon ist. sen har jag inte victoria på tråden så hon kan klippa ut ngt  heller iaf. så vi tar allting när jag har tid. just nu börjar jag bara få tråkigt. finns lix inget att blogga om heller :/
men...de är bara 1 månad kvar till skolan börjar ! :OOOO
fan jag döööör , tiden har gått skiiiiit fort & jag är nervös inför skolan :S haha.
hoppas bara de blir fint väder nu den sista månadern så man kan ligga på stranden....every daaay !
Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: hej!



Jag vet inte vilket program du använder men jag använder photoshop och då klipper jag ut precis så som du skrev :).

2009-07-20 @ 21:31:56
URL: http://hoppalong.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback