Hinner Inte Med

HejHopp :)
Tiden går som blixen. Jag hinner knappt blogga nu. Händer så fruktansvärt mycket ! :oo
Men idag har jag jobbat hos pappa till klockan 12 & om 3 timmar ska jag vara hos josse ;DD
fast det blir ju hur skojj som helst (aaaaa'
Igår va jag md josse, jona & danne på kvällen. Vi hade mycket skojj & mycket mmys. Va ute till klockan halv 10 elr ngt :)))
kanon kväll. obeskrivlig :DD <33333

Jag måste snart ta ut handuken ur håret här & lägga i ngt skit medel igen för att de inte ska vara grönt. Sen ska jag göra lite andra saker :) men jag blogga mer när jag har tid nån dag :). De kommer b.l.a lite bilder från mitt jobb hos pappa :D
& lite annat :)

puss
/ Moa ♥



lite bilder från dagen igår :* <333
vattenkriiiig (aaaaaa'
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback