Det går frammåt ...

hejhej :)
nu har kjell precis varit här ... men mamma skulle jobba nu så hon och kjell åkte iväg . vilma är hos emma och pappa är i garaget oh vaxa bilen. jag sitter inne vid datorn och gör inte så mke. teven är på så små glottar väl där lite smått. idag vet jag inte rikigt va de blir , klockan är 10.55 och solen skiner inte än iaf . så vet inte vad det blir för väder heller . kanske kommer jobba med pappa idag . min header börja gå frammåt , har klistrat på mig på den nu . inte för att de blev världsbra men men ... håller även på att försöka lära mig photoshop . men aah , de går inte heller världs bra. vi få väl hoppas jag lär mej de mycket så att jag kan göra lite fina bilder & sånt :) min önskan just nu!
min mobil funkar inte heller , går inte att skicka sms :( oh kundtjänst svarade inte så jag vet inte när de går att få igång den så jag kan skicka sms igen. men men , de är väl bara att hoppas att de blir snart. måste ju smsa , annars är ju inte mobilen ngt värd ! men nu ska jag göra lite annat , vi hörs senare !



puss
/ Moa ♥
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback