Bruuuuun ?

heeeeeeeeeeeeeeej igeeeen :DD
nu är jag glaaad för jag har fått tillbaka min bränna efter bikinin :DDD wihooo!
och sen har jag typ bränt mej på magen och i ansiktet men de är oxå bra för man blir ju brun där dåe (aaa'
men iaf....idag har jag få vart på stranden heeeela dagen. uunderbart skönt. har tjatat på fille att han skulle komma , men de gick aldrig för han hade inte ngn skjuts för nicke hade jobbat natt -.- men de gick ju bra iaf...badade typ 2 ggr ;$$ hihi. men de va sviiin kallt, fast andra gången så hade Ingrid kommit och hon är minsann inte badkruka så jag sprang ut precis som hon ;) haha. sjuuukt skönt efter att solat på land ngr timmar ;) hehe. imon blire att jobba -.- och tjäna lite pengar, sen på kvällen blir det Vattenfestivalen md kompisarna :D super! , hoppas jag.
finns på msn om ni vill snacka lite ! men först kommer lite bilder här... :)



kort innan vi åkte ;p



min mage (aaa' hihi.



förlåt för bilden , men ni ser brännan vah ? (aaa'
KOMMENTERA!

puss
/ Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback