naprapat

Hemma från Gunilla nu . Det är svårt att säga hur det gick . Det gick väl rätt bra fast det som va otäckt va "pistolen" , som hon använde för att lossa en låsning i ryggen , & när hon knäckte nacken . Det är nämligen så att min rygg ha låst sig . Men eftersom hon ha varit och grejat med ryggen nu så kommer jag ha ont några dagar , alltså träningsverk . Sen få jag inte träna innebandy på några dagar heller . Men bättre det & sen må bra när jag börjar träna igen . Men jag ska till Gunilla på Måndag efter skolan igen , så få vi se vad hon säger :)

Några saker jag skulle tänka på;
♥ Dra bak axlarna - inte dra fram dom!
♥ En "rullrygg övning" - 2 ggr om dan .
♥ Rulla axlarna - det mesta är rörelse i bröstryggen som behövs .
"Nackövningar"

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback