måndag

Godmorgon :)
Orkade inte blogga när jag kom hem igår . Orkade inte sätta på datorn . För hade sån himla huvudvärk och sen hade jag ingen blogglust helt enkelt . Men mamma , pappa , jag o Vilma la oss o kollade på filmen Mamma Mia! . För länge sen man såg den asså! Men fortfarande lika bra :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer . Rasmus skulle väl se om han kunde komma ut idag . Vi snackade om det igår iaf . Men få väl slå en pling till han , när han ha vaknat :) Vilket kan ta ett tag !? :o Han vaknade vid 12 igår ;s Höhö . Skulle jag aldrig klara ;p

Resultatet på mina naglar , som mormor gjorde igår , blev såhär;

Kommentarer
Postat av: alicia

okej :(



hihi, jod¨å.. Edward är MIN & Årets snygging haha! <3

2009-12-28 @ 10:56:15
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback