Juldagsmorgon

Godmorgon alla!
Hur mår ni ?
Själv mår jag uuuuuunderbart , det är julafton & jag älskar morgnarna på julafon! :D
Vaknar upp & går ner o sätter mig framför datorn o kollar på julgranen . Underbart!
& dan innan julafon kunde ju inte blivit bättre eftersom den spenderades md världens
underbaraste person!

Men jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL! :D

Såhär såg det ut när jag vaknade:



& i det grå paket fanns det ...



... Haha , självklart inte en Vilma ;) Men en pyjamas! :D
Fast detta va pyjamasen vilma fick . För min va för liten så vi ska byta den om ett par timmar (y)
Men tack till mamma & pappa iaf :D

GOD JUL ännu en gång! :D
Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback