Hiss&Diss



Jullovet - Men hissar inte det lix !? Hur skönt som helst är det ju!
Julklapparna - Blev supernöjd md allting!
CD- spelaren - En av julklapparna men den är ju så praktisk! ;d
Rasmus - Självklart hissar jag honom . Han är ju världens bästa pojkvän & allt man kan önska sig . Finns ingen som honom . Och jag vill inte ha nån annan än han heller! Sen är det stor tumme upp på att vi ska sova över snart . Hur mysigt och roligt som helst! Och fler än en natt ska vi nog fixa oxå (y)



Julmaten - Det är det första jag tänker dissa! Visst , det kan väl vara gott men nu är jag så trött på det! :o Det är ju lix det ända man äter vid jul .
Visten - Stavningen? Men jag hatar att vara visten iaf . Det är så jobbigt o sen måste man ha typ 5 kg läppsyl på sig för att inte slicka på läpparna .
Kylan - Haha . Kylan kommer jag alltid att dissa . Jag hatar verkligen kyla! Så kallt & man måste bära mycket kläder & sen svettas man för att man ha så mkt kläder på sig . O sen blir man visten (n)
Mitt öra - Ha as ont i höger öra! :o

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback