hemma

nu är jag hemma från karlskrona :)
eller ha varit det ett tag .. sitter just nu & kolla på teven i köket , som pappa äntligen ha lyckats få in ! (y)
vi kolla på Sex barn i familjen . handlar om en mamma som hade 6 barn i magen & dom ha precis snittat ut alla på 6 minuter! usch va hemskt att ha så många barn! pappan sa att det kostade 1 000 $ ( 7 000 kr ) i månaden på bara blöjor !? herregud asså . men iaf ... sitter & äter & senare blir det att kolla på julkalendern & mamma ska förhöra mig på spanskan eftersom det är prov imrg . 

bilder från dagen :



( vilma & jag bjuder på bilderna , haha )

Kommentarer
Postat av: Ka

vill du att jag ska länka din blogg ?

kolla in min blogg& svara på 3 frågor .



visar vem vinnaren är lite senare ikv :)

2009-12-06 @ 19:38:22
URL: http://priiinah.blogg
Postat av: amanda lindblom

javet ;s

hon har bara blivit sämre och sämre ..

för asså hon var faktiskt bra när ohn var liten!

<3 hhaha , fake ja ;)

2009-12-06 @ 19:42:24
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/
Postat av: Karlsson du vet xP

jag tror du har fillans kläder på dig ;)<3

2009-12-08 @ 18:53:56
Postat av: lovisa petersson

jag såg oxå det ^^

det va ganska kul men jag gillade it namnen barnen fick x)

2009-12-09 @ 15:30:29

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback