godnatt

Säger godnatt nu för jag blogga inte mer ikväll .
Mamma ska massera min rygg innan jag går & lägger mig oxå . Ikväll blir det att lägga sig tidigt eftersom jag ha ont typ överallt :o Men inte allt för tidigt för älskling skulle ringa vid halv tio , fysatan va jag saknar han :(

Men vi hörs kanske imrn , det är torsdag & det betyder att det är luuuungt hela eftermiddagen!
Kom gärna med förslag på vad jag kan göra för kul på bloggen som ni tycker ?
♥ Hiss & diss ?
♥ Veckans fråga / kvällens fråga / dagens fråga ?
♥ Tips ?




( En sjukt dålig&slarvig bild jag gjorde i det nya bild-programmet som jag laddade hem :D - Förlåt för de gamla bilderna xd Men tror att programmet är riktigt bra . Josefines headern är bland annat gjord i det programmet! )

Kommentarer
Postat av: CS - cybershots

är det picasa det laddat ner:)?

2010-01-02 @ 10:01:29
URL: http://cybershots.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback