godmorgon :)

Ha precis vaknat typ och klockan är 09.40 . Blev en liten annorlunda morgon idag . Jag gick inte ner md datorn och satte mej framför teven som jag brukar göra . Utan istället stannade jag i mitt rum och la mej i sängen md datorn . Visst , det va väl inte "dumt" gjort men det känns inte riktigt som om jag är vaken p.g.a att mitt rum är så mörkt . Ha ju svart o vitt i mitt rum . Och det svarta ta över det vita när den svarta rullgardinen är nerullad . Men skit sak samma om mitt rum! Vad händer idag? Jo , jag ha faktiskt ingen aning . Eller jo . Jag vet inte riktigt om jag o rasmus skulle åka ner till hans mamma o vara där idag . Vi bestämde typ inget igår . Men vi få väl se hur dagen ser ut! (Y) Jag återkommer ;p


Btw; Filmen va jätte bra igår! :) Fast det va inte bara en film ... utan fortsättningen följer ikväll! Jätte spännande ju! :D
Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

va?! har du inte :D



nja ibland hoppar jag över kanske 4,6 st :p

2009-12-29 @ 10:18:11
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

sv: yes jag gör dem i ps:)



kram

2009-12-29 @ 11:18:56
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback