dåligt humör

Godmorgon . Ha precis vaknat o vaknade nog på fel sida idag . Är inte alls på humör men har ingen som helst aning om varför . Jag är trött , har ont som fan i min rygg o.s.v . Igår spelade vi match & det gick inge vidare bra alls! Första perrioden va katastrof om man jämförde md de andra . Sen fick man även träffa emil en sväng ... länge sen nu men det va faktiskt kul att få se han igen :) Men iaf så förlorade dom oxå så jag hoppas han ha lärt sig en läxa! ( De förlorade med mycket mer än oss .. men shhhh! (a) hihi ) Iaf så efter matchen så åkte familjen o jag hem till torsås för vi skulle på kalas , o det va väl skojj . Men trött va jag :o

Men nu orkar jag inte skriva mer .
En dålig bild från matchen :



Kommentarer
Postat av: lovisa petersson

vilken emil ? ^^

2009-12-13 @ 10:40:20
Postat av: matilda (y)

Ni tar dom nästa gång!:D<3

2009-12-14 @ 19:51:48

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback