21.30

förlåååååååt !
anledningen till att jag inte bloggade när jag kom hem va att datan la ihop helt & hållet !
så jag la mig & läste lite ( 60 sidor lästa ) . men iaf så fick datan spelet & jag fick vänta
tills den laddade ur , & för att skippa vänta så länge så stack jag & tränade innebandy så
länge & nu är jag hemma & ha äntligen fått igång datorn . men jag kan ju inte spola tillbaka
tiden precis så vi få säga att jag bloggar imrg istället :) lovar att göra det då om datorn inte
få spelet igen!

men skolan va bra & träningen gick piss .
så nu är jag inte på jätte bra hurmör ,
ska snart hoppa i säng & sova men först
ska jag läsa lite mera . b-o-k-m-a-l .



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback