13.10

Haha. Klockan är över ett o jag ligger fortfarande i pyjamas framför teven . Men jag kommer inte ta av mig den på länge iaf . Det är så himla mysigt att ligga i soffan framför teven/datorn , när det går massa bra filmer hela tiden på teven . Underbart ju!

Ha precis läst klart Arnelas blogg oxå . Åh , vad jag älskar den bloggen! Den är så himla rolig att läsa . Hon skriver så bra & bloggen lockar hela tiden . Önska man kunde blogga lika bra som hon! Undra hur många besökare man hade haft då ;o Hehe . Kolla in!

Slänger in en bild på Pamina som jag tog på henne igår . Bara för att hon är världens mest sötaste katt man kan ha! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback