11 december - Lucia

Hej bloggen! :)
För det första ber jag om förlåtelse för att jag inte ha bloggat idag , men det har varit fullt upp hela dan . Den började md att man blev väckt av mamma & sen va hela familjen hemma . Kändes verkligen inte som om det va fredag . Sen kom Emma , för hon skulle kolla på Vilma i kyrkan . Sen kom Rasmus hem hit klockan 8.00 ungefär & då drog vi till skolan , Rasmus ville inte följa md till matsalen så han va i korridoren tsm md John & lite andra . Men åtternas & niornas luciatåg i matsalen va fint & bra :) När det va slut i matsalen så drog vi upp till klassrummet & fikade lite . Egentligen fick jag inget fika för jag hade inte varit i klassrummet klockan åtta på morgonen , men jag fick sen iaf ;) hehe . Sen efter matten på morgonen så sprang typ hela högstadiet Lusse-Ruset , fyfan va gutt det va! Fast att man blev uppskriven på skolk kanske inte va så kul ... haha ;) Men what ever lix , en gång om året ... herregud! Iaf , efter skolan följde Rasmus md hem & vi ha myst lite som vanligt ;b

Men nu börjar idol finalen så måste kolla på det! :D
Hoppas eric vinner!

Bild från lusse-ruset ;



Kommentarer
Postat av: rebeccca

HAHAHHAHAH, men du stog ju utanför affärerna när alla sprang in, fyäään aså!

2009-12-13 @ 16:58:34
URL: http://jjosefinrebeccaa.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback