B/T - emmaboda/visselfjärda ♥

hej :)
igår va jag ju as glad för att jag hade fått ihop pengar till kameran ... men de va väl tur att pappa dubbelkollade igår för jag hade räknat en grej två gånger ... så de saknas ungefär 400 kr till -.-' men aja ... har väl dom snart oxå förhoppningsvis (a)
idag så ska jag passa syrran hela dan , så ni kanske kan smsa som idioter så jag har ngt kul ;p kommer väl sitta vid datorn hela dan :// men aja ... vad gör man när man inte kan gå nån annan stans ? ;p
imon hade jag ju tänkt att jag skulle in till stan & vara md amanda , men nu blev de ännu mer tveksamt eftersom vi har match :o hade jag ju inte en blekaste aning på de igår ;s men ska prata md mamma iaf idag :) men på onsdag ska man kanske in till stan iaf md jenna älskling & shoppa :D då kanske man kan träffa linus & amanda iaf (y) mycket kul . sen på torsdag börjar ju redan skolan :o tiden går fortare än man vill .

men nu ska jag göra lite annat :)
finns på mobilen om ni vill något .



puss,
Moa ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn, slår vad om att du inte heter Anonym:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback